es / eu
topaketak-bakarraldiak
irakasle prestakuntza

------------------

Asteburu bat edo aste osoa hartuz, egunerokoa etenda, beste dimentsio bat hartzen du ariketak, Azalako lekuak berak eta elkarbizitzak areagotu.

Aurreikusitako datak:

• 2024ko Urtarrila, 2 - 6. Meditazioa: Desiraren mugetan

2024ko Urtarrilla, 2 - 6

Meditazio bakarraldia juan Gorostidirekin

Desireren mugetan

Azala, Lasierra-Araba

informazioa pdf formatuan

Kontu praktikoak:

• Urtarrilaren 2ko (asteartea) arratsaldeko 6retan hasiko gara eta 6ko bazkariarekin amaituko dugu.
  • Ostatu osoak 232 € balio du (janari begetarianoa). Praktikaren laguntzaren ordaina norberak erabakitzen du.
  • Etxerako oinetakoak eraman behar dira, toalla eta eserialdietarako bakoitzaren tresneria (kuxina, azpikia, tapakia…).

• Telefonoz konfirmatu zure parte hartzea: 687 415 868 (Juan), edo kontsultatu juangorostidi@gmail.com helbidean.

irakaskuntza » eskola » topaketak-bakarraldiak youtube         facebook         info@taichichuaneskola.com

Tai Chi Chuan eskola.  Campanario 10,  20003 Donostia-San Sebastián.  655 405 174